2011 m. lapkričio 27 d., sekmadienis

Pristatymas ir kai kas daugiau:)

Labas,kaip sekasi?Kaip savaitgalis?Deja,jau rytoj į mokyklą,dar reikia paraušti pamokas kas dar nespėjo,dar daug darbų,bet laiko nedaug,o taip norisi pailsinti savo galvas....
Tai va,kas nepažystat esu Goda man 12 metų gyvenu Panevėžyje,manau daugelis galvoja,kad tai forsų miestas ir t.t. ,bet taip nėra.Man ten gera gyventi,ten turiu daug draugų...Gal kam nors atrodo nėra ten ką veikti,na gal bet mes su draugais niekada nenuobodžiaujame...Šiaip mėgstu krepšinį rankinį ir dar daug ką kas susieje su sportu...Niekada nesivalkiojau madų ir gyvenau patogiai.Dar ir dabar neesu madinga,esu paprasta,turiu savo stiliu ir man labai gerai.Esu draugiška,draugauju su visai,jei nori pabendrauti parašyk į stardoll'ą ar į kokį pm,pasakysiu savo facebuką.Nežinau ką apie save pasakyti..
Galiu jums parodyti koks stilius man atrtimiausias:
Tai ką,susipažinome?
Mano rubrikos:
Turbūt vėlgi neįsivaizduoju.Galbūt taai bus Sdf muzikos top,tada maybe stardoll naujienos (žiauriai abėjojiu) ...Mados reidas ir toliau sugalvosiu.


Ką daryti?
Užsiregistruoti,tada aš penkias dienas stebėsiu jūsų aprangą ir vertinsiu,poto visos dalyvavosiuos kausis terpusavyje irskaitytojai balsuos ir išrinks pačią geriausią.Verta prizas pasirinktinai arba penkiolika sardoleriu ar šimtas penkiasdešimt starcointu.
Taigi tiek.


Love,
Goda


Komentarų nėra: